مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 23:052023-11-25سياسي

اطلس انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد 


رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلس انتخاباتی سه حوزه انتخابیه این استان تا پایان هفته تدوین و آماده برای اجرا می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلس انتخاباتی سه حوزه انتخابیه این استان تا پایان هفته تدوین و آماده برای اجرا می شود.

سید جواد هاشمی مهر، روز شنبه، 4 آذر در نشست ستاد انتخابات بر سوگیری و همراهی نکردن مدیران دولتی در برنامه های تبلیغاتی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: کمیته های عضو ستاد انتخابات تشکیل شده و در حال انجام برنامه ها و وظایف محوله هستند.

وی با اشاره به نقش پشتیبانی ستاد در انتخابات اظهار کرد: همکاری و همراهی رسانه ها در انعکاس اخبار انتخابات در استان بی نظیر است و توصیه می کنیم رسانه ها تا پایان انتخابات همراه ستاد انتخابات باشند.

رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به نقش کلیدی رسانه ها در ایجاد آرامش و آگاهی بخشی به مردم خاطرنشان کرد: رسانه ها از انتشار اخبار و مطالبی که نفعی برای جامعه ندارند خودداری کنند.

هاشمی مهر تصریح کرد: با همکاری صدا و سیمای مرکز استان در حال فراهم کردن زیر ساخت های راه اندازی شبکه های محلی در سه حوزه انتخابیه استان هستیم تا کاندیدای انتخاباتی بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد 

اطلس انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد